pooof

pooof

پوف(پردازش و فایل)
pooof

pooof

پوف(پردازش و فایل)

دانلود پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

هدف این پروژه تحقیقاتی ارزیابی شاخص های کارآفرینی ایران و تحلیل فضای کسب و کارایران کشورهای عضو GEM است تبیین و تحلیل شاخص های کارآفرینی، امکان تصمیم سازی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری صحیح و برنامه‌ریز‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را برای کار شناسان، مدیران، سیاستگذاران و سرمایه‌گذاران برای توسعه کارآفرینی فراهم می‌سازد

دانلود پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1703 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

هدف این پروژه تحقیقاتی ارزیابی شاخص های کارآفرینی ایران و تحلیل فضای کسب و کارایران  کشورهای عضو GEM است تبیین و تحلیل شاخص های کارآفرینی، امکان تصمیم سازی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری صحیح و برنامه‌ریز‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را برای کار شناسان، مدیران، سیاستگذاران و سرمایه‌گذاران برای توسعه کارآفرینی فراهم می‌سازد

دانلود پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 28
فرمت فایل docx
حجم فایل 3444 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56
تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

فروشنده فایل

کد کاربری 3
کاربر

مقدمه

تفاوتی نمی کند که انتخاب کنید در زندگی چه کاری انجام دهید. چرا که در هر صورت، عده ای موافق و عده ای با آن مخالف خواهند بود یکی از بزرگان میگوید، کارآفرینی یعنی خودتان را از پرتگاهی به پایین پرت کنید و در حال سقوط برای خودتان هواپیمایی بسازید! کارآفرینی به فرایند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسک‌های ناشی از آن اطلاق می‌شود. زندگی کارآفرینانه در عین دشواری، شیرینیهایی دارد که سختی های آن را لطیف میکند .

رابرت کیوساکی با انتشار کتاب پدر پولدار پدر بی پول به طور کلی انواع کسب درآمد را به 4 قسمت تقسیم کرد :

1- خوداشتغالی (مانند راننده تاکسی)

2- کارمند

3- کار و کاسبی

4- سرمایه گذاری

چکیده:

مهارت خواندن پایه یادگیری همه موضوعات درسی و غیردرسی است؛ راهبردهای شناختی و فراشناختی از مهمترین راهبردهای یادگیری است، فرد در حین خواندن و درک مطلب آن را به کار می گیرد. از دیگر سو، عوامل بسیاری بر توسعه مهارت های خواندن و درک مطلب دانش اموزان تاثیرگذار است. خواندن در خانه، خواندن با والدین، ارزش گذاری والدین برای سواد، کیفیت محیط خانه و حمایت کننده بودن محیط خانه رابطه مثبتی با ظهور توانایی سواد کودکان دارد.از این رو مطالعه حاضر با هدف تبیین نقشفعالیتهایخواندندرخانهدرپیشبینیراهبردهایفراشناختیوشناختیخواندندانشاموزانمقطعچهارمابتدایی شهر یزد انجام گرفت.

روش تحقیق از نظر ماهیت، مقطعی-کاربردی و از نظر اجرا نیز پیمایش بود. دانش آموزان دختر مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد جامعه آماری ما را تشکیل دادند، که تعداد 100 دانش آموز به عنوان حجم نمونه با شیوه نمونه گیری خوشه ای مورد آزمون قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بود، شامل: مقیاس زمینه یابی یادگیری خواندن (پرلز،2006)،راهبردهاییادگیری (شناختیوفراشناختی) و درک مطلب کرمی(1380). داده­های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری spssورژن 20مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت.

یافته ها نشان داد که: میزان راهبردهای شناختی دانش آموزان بیش از راهبردهای فراشناختی است(05/0>p)؛ و همچنین، فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی کننده مثبت تغییرات راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن دانش اموزان می باشد(001/0>p)، و بر آن تاثیرگذار بوده است.8/39 درصد از واریانس متغیر راهبردهای شناختی خواندن و 2/45 درصد از واریانس متغیر راهبردهای فراشناختی خواندن توسط فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی می شود. همچنین، 1/49 درصد از واریانس متغیر درک مطلب نیزتوسط فعالیت­های خواندن درخانه پیش­بینی می­شود.بنابراین، فعالیت­های خواندن در خانه، صرف وقت برای خواندن، ارزش گذاری برای مطالعه و درگیری والدین و نظارت بر رفتارهای خواندن فرزندان می تواند منجر به تقویت راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن و ادراک مطلب دانش آموزان گردد.

پاورپوینت کارآفرینی و تجارت الکترونیکی

این پاورپوینت شامل 37 اسلاید پیرامون کارآفرینی و تجارت الکترونیکی و ایجاد فروشگاه اینترنتی و مزایای آن برای فروشندگان و خریداران و می باشد و هر اسلاید و محتوای آن انیمیشن مجزا دارد
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 34
فرمت فایل ppt
حجم فایل 430 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
پاورپوینت کارآفرینی و تجارت الکترونیکی (37 اسلاید)

فروشنده فایل

کد کاربری 23379
کاربر

این پاورپوینت شامل 37 اسلاید پیرامون کارآفرینی و تجارت الکترونیکی و ایجاد فروشگاه اینترنتی و مزایای آن برای فروشندگان و خریداران و می باشد و هر اسلاید و محتوای آن انیمیشن مجزا دارد

پاورپوینت کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟

دانلود پاورپوینت با موضوع کار آفرینی چیست و کارآفرین کیست، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف کارآفرین از دیدگاه شومپیتر(پدر کار آفرینی)،تعاریف کارآفرینی، مهمترین نقش های کارآفرین ها در توسعه اقتصادی واجتماعی، انواع کارآفرینی، کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی یا شرکتی، سازمان کارآفرین، تفاوت کارآفرینان و مدیران، ویژگی های
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 11
فرمت فایل ppt
حجم فایل 652 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف کارآفرین از دیدگاه شومپیتر(پدر کار آفرینی)

تعاریف کارآفرینی

مهمترین نقش های کارآفرین ها در توسعه اقتصادی واجتماعی

انواع کارآفرینی

کارآفرینی فردی

کارآفرینی سازمانی یا شرکتی

سازمان کارآفرین

تفاوت کارآفرینان و مدیران

ویژگی های کارآفرینان

ویژگی شخصیتی کارآفرینان

ویژکی جمعیت شناختی(رویکرد رفتاری)کارآفرینان

قسمتی از متن:

کارآفرین فردی است که ترکیبات جدیدی را در تولید ایجاد می کند و کارافرینی عبارت است از: عرضه ی کالای جدید؛ روش جدید در فرایند تولید ، ایجاد بازار جدید ، یافتن منابع جدید و ایجاد هر گونه تشکیلات جدید در کسب و کار –شومپیترکارآفرینراتخریبخلاقنیزمیگوید.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" کار آفرینی چیست و کارآفرین کیست؟" می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت اهمیت کارآفرینی

واژه «کارآفرینی» واژهای است نو، که از کلمه اش نمیتوان به مفهوم واقعی آن دست یافتاین واژه معادل Entrepreneurship در زبان انگلیسی است و ریشه آن از زبان فرانسوی گرفته شده است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 25
فرمت فایل ppt
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
دانلود پاورپوینت اهمیت کارآفرینی

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

مطالعات نشان میدهد که

از نظر برخی از اقتصاددانان و صاحبنظران و دانشمندان مدیریت،

موتور حرکت و رشد اقتصاد یک جامعه، کارآفرینان هستند که در محیطی رقابتی

و در شرایط عدم تعادل (و نه تعادل ایستا) جامعه را به حرکت در می آورند

و توسعه می بخشند.

کلید موفقیت کارآفرینی، یافتن روشهای خلاقانه ای است که با بکارگیری

تکنولوژیهای جدید یا بازاریابی بهتر، سریعتر و کم هزینه تر کالاهای جدید،

خواسته های بشری را به نحو احسن برآورده می سازند.

این به معنای تولید کالاهای موجود با هزینه های کمتر یا ارتقاء کیفیت آنها

و یا به معنای ایجاد بازارهایی برای کالاهای کاملاً جدید است.

تعاریفی که از کارآفرینی ارائه شد، مبین آن است که،

کارآفرین منتظر سرمایه گذاری و ایجاد شغل ازطرف دولت نیست.

او خود با شناخت صحیح از فرصتها و استفاده ازسرمایه های راکد امکاناتی را فراهم نموده و با سازماندهی و مدیریت مناسب منابع، ایده خویش را عملی می نماید.

او تنها خودش شاغل نمی شود، بلکه بدون اتکاء به دولت،در بخش غیردولتی برای تعداد دیگری نیز شغل می آفریند و علاوه برآن نقش مهمی در تولید و«اشتغال مولد» دارد.

این امر سبب کاهش نرخ بیکاری بدون نیاز به سرمایه گذاری دولت برای ایجاد اشتغال میگردد.

البته دولت می تواند با ارائه تسهیلات و پیگیری سیاستهای مناسب، حرکت کارآفرینان را شدت و شتاب بخشد.

تعاریف و مفهوم کارآفرینی:

واژه «کارآفرینی» واژهای است نو، که از کلمه اش نمیتوان به مفهوم واقعی آن دست یافت.این واژه معادل Entrepreneurship در زبان انگلیسی است و ریشه آن از زبان فرانسوی گرفته شده است.

به عبارت دیگر هنوزدر فارسی معادل دقیقی برای انتقال «مفهوم» کارآفرینی وجود ندارد و اغلب واژه کارآفرینی شنونده ناآشنا به آن را به اشتباه می اندازد.

اما بین استادان دانشگاهها، دانشجویان رشته های اقتصاد، مدیریت و برخی محافل علمی این واژه تا حدودی مصطلح شده است.

به طور کلی «کارآفرینی» از ابتدای خلقت بشر و همراه با او در تمام شئون زندگی حضور داشته و مبنای تحولات وپیشرفتهای بشری بوده است.

لیکن تعاریف زیاد و متنوعی از آن شده است.

مفهوم و ایده کارآفرینی، مفهومی جدید و متعلق به عصر حاضر نمی باشد.

این مفهوم از قبل از قرون وسطی مطرح بودهکه در طول زمان دچار تحولاتی نیز شده است.

به طور خلاصه، کارآفرین سازمان دهنده و فعال کننده یک واحد اقتصادی (یاغیر اقتصادی) و کسب و کار به منظور دستیابی به سود (دستاوردهای) شخصی (یا اجتماعی) است.
یک کارآفرین به منظور تحقق ایده هایش عوامل مورد نیاز تولید مانند: زمین، نیروی کار، مواد مصرفی و سرمایه را فراهم آورده و بااستفاده از قدرت تصمیم گیری، مهارتها و استعدادهای فردی اش در طراحی، سازماندهی، راه اندازی و مدیریت واحد جدید، ایده اش را تحقق می سازد و از این راه به کسب درآمد می پردازد. همچنین در این راه یک عدم موفقیت را به دلیل فعالیت درمحیط غیر قابل کنترل و مبهم و باموانع پیش بینی نشده می پذیرد.

فایل پاورپوینت 10 اسلاید